söndag 7 juli 2013

Söndag

IT-cyten blev hemma i Östersund i onsdags, de hade vattenskada på mottagningen så dom hade fått flyttat in allting på avdelningen.
Reception, undersökningsrum, väntrum, benmärgsrum, läkarrum och allt annat. 
Så det va ganska trångt kan man säga!

De tog iaf de resterande proverna så nu väntar vi med spänning på alla svaren.
Benmärgen och chimärism är väl det som är mest intressant egentligen. Och med lite tur får vi svar om ca10 dagar! 


Just nu är jag hemma, V är här och ska väl egentligen umgås med Kian, men istället sitter han i soffan och tittar på tv eller pratar med pappa.
Istället för att sätta sig på golvet och leka med Kian så ropar han på honom eller går efter honom och sparkar hans leksaker till honom. Så jag förstår att Kian inte är intresserad av att vara med honom!
Tänker inte försöka prata med honom eller komma med förslag heller. Han lyssnar nu ändå inte.

Igår var vi och grattade min farmor på hennes födelsedag, jättemysigt hade vi!
Och imorgon ska jag och Kian tillbaka dit och sova över, för på tisdag ska vi till Sundsvall och träffa några av våra älskade majmammor med barn!
Som jag längtar!!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar