fredag 21 december 2012

Fredag, hemma!

Nu är vi hemma! Och jag sitter i soffan och har precis ätit en portion biff å potatis, som nog var det godaste jag ätit på 9 veckor!!
Kom hem igårkväll vid 21, och det va så skönt att sova i en riktig säng! Utan att få ont och måsta vända sig en gång i timmen!
En helt ny säng vare tillåme. Mamma har länge tängt att Erik ska få en ny, och nu när vi skulle komma hem och jag ska sova på Eriks rum, då slog hon på stort och köpte en ny. Precis hemlevererad ihopskruvad och renbäddad när jag kom!
Såå skönt jag sov iaf!

Nu är Kian med Momma och moffa och julhandlar, Emma är på stan, Erik skulle tanka tror jag och Calle sitter uppe och spelar.
Jag själv ligger nere i soffan med Kians mysiga filt lindad runt kroppen och tittar på film.

Det har aldrig varit så skönt att vara hemma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar