lördag 29 december 2012

Lördag

Det är så jävla skönt att vara hemma, dagarna flyger förbi och snart måste vi tillbaka..

Nu är det stressigt! Jag ringer Socialnämnden, Socialförvaltningen, Socialstyrelsen och Familjerätten. Men alla har ju för faan semester till den 7e! Fattar dom inte att det är bråttom?!

Jag är så jävla förbannad på mig själv, att jag inte fixade det här för flera veckor sedan!
Nu kanske det är för sent. Fitta oxå!!

Jag har en stor klump i magen heela tiden, och det känns som om allt kommer att gå åt helvete!


Om det är nån som vet nåt om hur man får tag på adoptionspapper, eller har nåt annat bra nummer som jag kan nå Socialmämnden på?
Så skulle jag vara tacksam!


Jag vill inte lämna utan att veta att min pojke får vara kvar i sin familj!

1 kommentar:

  1. Åh kära caiza!
    Antar att det inte finns på nätet? Någon jurist kanske kan hjälpa er?
    Jag hoppas för allt jag är värd att detta ska gå vägen. Kramar

    SvaraRadera