torsdag 1 november 2012

Torsdag

Idag har vi varit här i 2 veckor, men det känns som två månader.
Det är första dan utan dropp och mediciner (med undantag för tabletter), och jag är såå jävla trött!
Idag har jag bara klivit upp, tagit på mig kläder och gått å lagt mig igen.
Jag mår så sjukt illa och bara tanken på att stoppa nåt annat än vatten i munnen får mig nästan att kräkas.. Trots all anti-illamående-medicin.
Sen så hjälper det väl inte att magen är i uppror heller.
Jag vet vet vet att jag måste äta, men det känns nästintill omöjligt nu.
Lyckades få i mig lite pannkaka efter jag haft besök av Gunnsan från Barn3!
Kan tänkas att lyckan över besöket övervägde!
Tack! <3
Kian blev lovad att få låna lite grejer därifrån oxå, så vi får väl se om han tar med sig moffa dit imorgon (:

Jag är iaf tillbaka på hematologen nu, så det känns skönt. HIA i all ära, men det känns bättre att vara här tillsammans med pappa och Kian.
Och så går det inte att jämföra i standard.. Här är rummen större och trevligare, och så bubblar det inte i duschen när man spolar heller! (;

Måste tacka mina underbara majmammor för de fina (helt enormt stora) paketet!!
Det kan jag leva länge på! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar