lördag 3 november 2012

Lördag

Lördag idag och på måndag får jag besök av min underbara faster, och Niklas. Längtar!

Är nu i mål på mitt första delmål i viktminskningsfrågan(72kg). Inte så konstigt kanske?
Efter 2 veckor här med skitmat och illamående vore det väl konstigt om man inte gick ner!
Men kan iaf inte låta bli att känna mig nöjd, trots att det säkert är mest vätska.
Det syns iaf på mina lår, armar och mage. Otränat smal dock, men det får vi hoppas att jag kan åtgärda i sinom tid!


Värdena är nu påväg ner, men kommer sjunka om möjligt ännu lägre.
Vita ligger nu på 0,1
HB 88
CRP 6
och trombisarna på 14, så har precis fått fyllt på en påse.

Ja, det finns väl inte så mkt mer att säga tror jag.
Eller, jag har fått världens läskigaste utstag på bröstet, magen och övre ryggen. Ser ut som jag har brännt mig och så kliar det nåt FRUKTANSVÄRT!
Äter antihistamin men det hjälper inte så värst bra.. Troligen är det en reaktion på cellgifterna och det borde gå över snart, när cellgifterna lämnar kroppen. Hoppas!

Pappa ska väl ta med sig Kian och åka på affärn snart, så jag får sova.
Det är fan irriterande när man blir trött av att duscha, sittandes dessutom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar