måndag 5 november 2012

Måndag

Imorgon är det tisdag och dax för andra sprutan i ryggmärgen. Inget jag längtar efter, men så fort det är avklarat och jag mår bra så ska jag få lite permis.
Min faster och Niklas kom upp idag och lånar lägenheten från barn3, så jag har blivit lovad att få åka dit och äta middag! Som jag längtar!!
Även om det bara är för nån timme, så ska det bli så jävla skönt att lämna det här rummet en stund! Och få äta hemlagad mat!!
Det lät tillåme som att det skulle bli älggryta! (;

Hoppas inte att min mage tänker fortsätta bråka imorgon, för ikväll har det inte varit roligt!
Kramper i magen, och till följd av det illamående.
Har nyss fått en spruta ketogan, så nu känns det bättre.
Ska dricka ett glas med citodon brus oxå, så kanske jag inte behöver vakna med kramper inatt!

Har sovit hela eftermiddan och kvällen, så nu ska jag titta lite serier och hoppas på att bli trött igen.
Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar