måndag 19 november 2012

Måndag

Inatt har det verkligen inte varit roligt!

Inte nog med att alltifrån munnen till tarmarna är ett enda stort blödande sår, nu ska man bli behandlad som en pundare oxå!
Är det verkligen så konstigt att har har ont och ber om smärtstillande??!!! (som jag förövrigt fått ordinerat av läkare).
Ska verkligen en sjuksköterska få ifrågasätta vad jag känner, och hur ont jag har?!! Speciellt eftersom de redan har på papper vad och hur mkt smärtstillande jag blivit ordinerad!
"Caiza det här är väldigt starka, beroendeframkallande mediciner och du ska inte titta på mängden, du ska känna efter hur mkt du behöver"
Ja, men vad fan tror du jag gör då??!
Det är ju därför jag ber om mer hela tiden, för att jag fortfarande har ont (för att du inte behagar ge mig hela dosen på en gång)!!
Men du kanske tror att jag tycker det är roligt att ha ont och be om smärtstillande hela tiden??!!

Jag skiter väl i hur mkt du ger, men jag vill ju bli smärtfri! Jävla mäniska!!
Inte ligga sömnlös med smärta! För hur kul är det att be om smärtstillande när man blir behandlad som en jävla pundare???!! INTE ALLS!!

Jag slår vad om att det du varit med om (i fråga om smärta) under ditt 30åriga liv, det är blott en timme för mig!
Så kom för fan inte och döm mig när du inte har en jävla aning om hur det är att gå i mina skor!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar