fredag 26 oktober 2012

Fredag

Sjukdomen är tillbaka både i ryggmärgen och i benmärgen.
De säger att de vill sätta in en sån där dosa i huvet igen eftersom dom nu måste ge cyt i ryggen oxå. 1 gång i veckan. Och då menar dom på att det kommer till slut bli svårt att sticka i ryggen pga ärrbildning och infektionsrisken med sövning, och att de då kan tvingas avbryta behandlingen. Eftersom jag i det läget kommer ha för dåliga värden för en operation.
Men jag tänker INTE operera in en sån där dosa igen!! Det var det mest fruktansvärda jag gjort!!!!!

Så vad händer nu då?
De försöker skrämma mig till nåt jag inte vill.
Som om jag inte redan va så in i helvete rädd!!!

FAAN, jag vill inte dö!!!!!!!!!

Allt känns så fruktansvärt jobbigt, jag vill bara stänga av. Och åka hem.
För vad är det för mening att fortsätta behandlingen och bara bli sämre, om de ändå kanske måste avbryta?!


Och så gör det ju inte saken bättre att jag går och tänker på vad som ska häna med Kian.. Jag vill ju inte att V ska få vårdnaden!
Han måste få stanna hos min familj!

2 kommentarer:

  1. Åh Caiza, det låter verkligen hemskt! Jädra skitcancer. Men detta kommer vara blott ett hemskt minne sen. Det kommer att bli bra igen. Du kommer att välja det bästa för dig för du har ju hela livet med Kian som väntar runt hörnet. Bryt ihop (för det får man) och kom igen. Bort med det bara! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Caiza, vi tänker så mkt på dig ❤ många kramar från Maja och Jennie.

      Radera