måndag 14 maj 2012

11

Idag har vi varit in och skrivit på faderskapsintyget jag och Victor. Skönt att ha det gjort!

Så utnyttjade jag situationen och hälsade på Viktoria och Nova. Lika bra att passa på mendans man är i stan!
Det blev perfekt då mamma slutade jobba halv fyra och kunde hämta mig.


Ikväll blir det en tidig kväll. Klev upp 07.20 imorse för att hinna duscha och klä på mig innan mattläggarn skulle komma och fixa en bubbla på väggen i badrummet klockan 8.
Är redan sjukt trött och skulle nästan kunna gå och lägga mig nu. Men då lär jag väl vakna sjuttioelva gånger inatt istället.
Så ska iaf försöka hålla mig vaken till nio - tio tiden.

Imorgon är det dax för BM-besök igen, men lite längre sovmorgon imorgon.
Och efter jag har varit hos Christina så har jag tid för en uppföljning på ögon. Ska bli spännande då det var ca tre månader sen sist. Men förhoppningsvis ser det fortfarande likabra ut. Har iaf inte kännt av nån tryckökning i huvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar