tisdag 15 maj 2012

10

BM besök idag vecka 39 (38+4)
SF: 39 (samma som förra veckan)
Blodtryck: 130/85 (lite högre än vanligt)
Plus/minus 0 på vågen (underbart skönt!)
Fosterljud: Pendlade mellan 130-170, men låg mest runt 150.

Bad henne oxå att kolla om det hänt nåt med tappen eftersom jag haft en molande mensvärk ett tag nu, och jag hade börjat öppna mig! Så sjuukt spännande!
Så snart kanske det drar igång på riktigt!

Så trodde hon att bebis kanske är lite större än vad de sagt inne på SPEC. Runt 50-52 lång och runt 3500-3800g.
Jag kan ju tycka att det borde vara lite mer tillförlitligt med ett UL, men vi får väl se.
Inte allt kvar nu!

Har jag varit på ögon idag oxå, och det såg bra ut som vanligt. Inget förhöjt tryck.
Sen följde jag med pappa hem till Täpa på lite middag. Panerad fisk med stekt potatis åt jag, gott!
Det var egentligen tänkt att vi skulle äta hamburgare, men då mamma upptäckte att det nog inte skulle räcka så blev det lite blandat. Pappa, Erik och Calle åt hamburgare. Mamma åt kyckling å potatis och jag fisk å potatis.



Tack Elin för kvällsbesöket igår. Skönt att snacka av sig lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar