söndag 13 maj 2012

12

Inatt va jag bara upp på toa två gånger, så jävla skönt! Kan dock bero på att jag inte somnade fören efter 4..
Va ju i Täpa och höll koll medans mamma och pappa va på fest å kom inte hem förns halv 3. Men trots att det va så sent så tänkte jag att det nog kanske va likabra att åka hem. Man sover ju trotsallt bättre i sin egen säng!
Så då tog jag över deras skjuts och for hem.
Sen så kom jag inte i säng påengång, utan ja sprang runt och fixade å donade lite. Jag trodde nämligen att det kanske va någonting på G i magen.. Hade ont, och till skillnad mot tidigare gånger så eskalerade det, istället för att som vanligt avta. Så jag tänkte att "YES! Ska det kanske hända nåt nu?". Men så efter att ha flängt runt i lägenheten så gick jag tillslut å la mig, och tyckte oxå då att smärtan nog ökade i styrka. Men så hann jag bara ligga en stund så avtannade det helt och hållet. Så klart.
"Hepp, inte nu heller!"

Men än är jag inte så stressad över bebis ankomst. Det är ju trotsallt 12 dagar kvar till BF.










BB-väskan är iaf packad och står redo i sovrummet ifall att lillgrodan skulle få för sig att titta ut snart! ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar