torsdag 12 april 2012

43

Idag har jag införskaffat en matta till hallen (en sån som stoppar smuts) så nu slipper jag dammsuga och torka golven varje dag!

Spegeln ska hängas i sovrummet, och min andra spegen (som fortfarande är i Täpa) ska oxå hit och hängas upp i hallen. Min NY tavla ska hängas upp, måste bara bestämma vart den skulle passa bäst. Så måste jag införskaffa lite fler fina tavlor och fylla upp väggarna med oxå.
Blomjord och växter ska köpas, så jag får fylla mina fina krukor. Sen så måste jag köpa turkos sytråd så att gardinerna i sovrummet kan sys upp. Och så måste jag försöka få moster att komma hit å hälsa på, och ta med sig alla bebis saker som jag ska låna. Så jag kan slappna av och bara mysa innan grodan kommer.


Snart ska jag börja packa BB-väskan oxå. Det närmar sig med stormsteg nu, och allt är så spännande! (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar