fredag 13 april 2012

42

Idag va jag å Emma hem till Täpa. Emma hjälpte mamma möblera om på Calles rum, och jag gjorde lunch. Det är ju inte så mkt jag kan göra i nuläget. Jag kan inte bära eller böja mig speciellt långt. Och det begränsar ju endel. Skönt att grodan kommer snart, så jag får återgå till mitt normala jag.

På måndag kommer mattläggarn å rörmokarn och påbörjar renoveringen av mitt badrum. Skönt att få det gjort innan liten kommer!
+ att jag nu kommer få välja matta själv, och slippa ha det så mörkt som det är nu.


Idag går jag in i vecka 35, alltså 6 veckor kvar. Tänk, inte ens två månader! Det är så svårt att tänka sig att liten snart är här.. Jag kan inte förstå att det lilla liv som ligger och sparkar inuti mig snart ska komma ut och ligga i min famn. Jag som inte ens har nåt namn än.
Det är så svårt att förklara, och har man inte varit med om det själv så tror jag inte riktigt att man kan förstå hur det känns. Jag trodde aldrig att jag skulle bli den som - är så lycklig, känner en så innerlig längtan och kärlek till någon jag aldrig träffat. Lite fånigt tyckte jag först, men nu förstår jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar