fredag 29 mars 2013

Fredag

Den här veckans Umeå besök gick oxå som förväntat, förutom att jag nog har börjat få lite GVH.
Värdena håller sig bra. HB var 108, trombocyterna 72 och neutrofila 1,3.
Så det finns inget att klaga på, plus att det är mina egna trombocyter! Alltså den nya märgen som kommit igång att producera själv!
Förra torsdagen var dom nere på 32, i måndags 50 och nu igår var dom 72. Så det är ju super!
Trombocyterna brukar man få vänta länge på efter en transplantation säger Cecilia.
Och det känns jättebra!

Så trots lite GVH så lyckades jag tjata mig till lite påsklov nästa vecka! Så då behöver vi inte åka upp till Umeå, förutsatt att det inte blir nåt mer.
Riktigt lov blir det ju förstås inte. På tisdag är det prover och sövning med ny cyt i ryggen, sen prover på torsdag igen. Fast på hemmaplan!
Det gör stor skillnad!

Förra torsdagen (21) tog Kian sina första steg helt själv! Mammas duktiga kille!!
10 månader och går redan, helt sjukt!
Han är så underbar min son. Igår när vi kom hem så ville han ha pusskalas med sin mamma, vilket såklart var mkt uppskattat! (:


Glad påsk!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar