söndag 17 februari 2013

Söndag

Nu har vi varit hemma i en vecka, och det är så underbart!
Jag är lika trött, men känner mig åtminstone inte så sjuk.
Magen bråkar, kanske är det GVH på g, men jag tror inte de.

Vi har inte fått nåt svar på benmärgsprovet än, men ryggmärgsvätskan va ren!

Prover kommer tas två gånger i veckan, måndagar i Östersund och torsdagar i Umeå.
Benmärgsprov, LP och IT-CYT en gång i månaden i åtminstone ett år.

Nu kontrolleras donatorcellerna noga. Efter tre månader borde de ha tagit över helt, och utplånat min egen benmärg.
Nu är jag säkert en blandning av A och B, fast mest B tror jag, eftersom min benmärg redan va så slut.
Så det ska bli spännande på tre månaders kontrollen!

Annars finns det fler donatorceller nedfrusna ifall de skulle behöva fyllas på!
Det kan ju behövas om de inte är starka nog att hålla bort leukemin.
Och dem är ju starkare eftersom de inte utsatts för nå cellgifter.

Det är alltså bara att vänta och se vad som händer.


Idag blir lillprinsen 9 månader oxå, en stor dag för en relativt liten kille.
Mamma älskar dig, och kommer göra ALLT för att alltid vara hos dig!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar