tisdag 8 januari 2013

Tisdag

Det gick bra igår, bättre än jag trodde. Feber och sjukt mkt frossa, som de behandlade med nåt morfinpreparat. Petedin tror jag de hette.
Inga biverkningar idag, inte än så länge iaf!
Lite trött då det inte blev så mkt sova inatt, och så börjar väl cellgifterna påverka kroppen mer och mer nu.
Snart pajjar väl magen, kräkningar, blåsor i mun och hals och allt som hör till.
Den här behandlingen inför transplantation är tuffare än en vanlig behandling, eftersom nu ska dom ju ta död på min benmärg så att den inte kan återhämta sig igen, och sen tillföra den nya.
Så nu hoppas vi på det bästa!

Min mamma kommer upp imorgon. Ville helst ha med hela familjen men nån måste ju ta hand om djuren och se till så att de två yngre kommer iväg på skolan, och inte har ihjäl varandra där hemma!

Är så sjukt nervös, rädd, ja det går lixom inte att sätta ord på hur jag känner nu.

Nu är det försent att backa, så det är bara att vänta och se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar