söndag 16 december 2012

Söndag

Nu är äntligen isoleringen bruten!

Jag måste fortfarande vara försiktig med viss mat och att vistas i stora folksamlingar, men nu måste jag inte längre hålla mig till avdelningen.

Så imorgon ska vi nog gå till Barn3 och kolla om vi kan väga och mäta Kian på hans 7 månaders dag!

Maten går bättre å bättre. I Torsdags åt jag 200 kalorier, ifredags och igår fick jag i mig 600.
Så, på fredag planerar vi för HEMGÅNG!! Som jag längtat!!!!
Efter 8 veckors isolering, infektioner, CVK byte, massa massa mediciner, smärtstillande och diverse undersökningar så är jag ganska less på att vara här!!

Det blir ju bara nån dag hemma, men som jag längtar!
Jag hade känt mig som världens sämsta mamma om Kian hade blivit tvungen att fira sin första jul på sjukhus..
Det blir väl kanske inte så mkt till jul ändå, jag vet inte hur mkt de där hemma har orkat/brytt sig i att förbereda. Men för min del så kan vi helt strunta i julen, bara jag får åka hem!


Annars då? Jo, jag mår ganska bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar