söndag 19 augusti 2012

Tre månader

Just de, Kian har ju hunnit bli 3 månader oxå. 3 månader och 13 veckor.

Han växer helt otroligt snabbt och pratar, flinar och skrattar varje dag. Helt underbart!

Han sover jättebra på natten, och midre bra på dagarna. Fortfarande. Men vi jobbar på det. det är svårt eftersom han har vant sig vid att snutta när han ska sova, så när jag lägger ifrån mig honom i vagnen, sängen, soffan eller vart det nu är, så ligger han bara en liten stund innan han vaknar igen.
Och då behöver jag väl inte säga att det är otroligt svårt att få nånting gjort..
Men som sagt så jobbar vi på de.

Vi har fått låna en gunga av moster som funkar ganska bra, och idag sov han 3 timmar i den.

Han tycker om när mamma sjunger, helst Blinka lilla stjäna. Men även andra svenska barnvisor gillas. Sötabarn!
Knäppt tycker jag eftersom jag absolut inte kan sjunga. Men det verkar inte han bry sig så värst mkt om (;

Så har han upptäckt att han har händer. Så jäkla sött! Han kan sitta å stirra på sin egen hand hur länge som helst (;










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar