söndag 19 augusti 2012

Söndag

Helgen har inte varit så händelserik. Men vad gör det? Finväder har vi haft iaf!

Vi har varit i Tandsbyn och myst med familjen. Mor och far var hos grannarna och åt kräftor på kvällen, så vi va ner dit en sväng vi oxå, jag och grabben. Så sov vi över.

Och igår va Rebecka hit och åt middag och tittade på film. Mysigt!


Har egentligen ingen lust att sitta vid dtan nu, så medans Kian sover ska jag passa på att diska och plocka undan lite.
Kanske hinner jag titta lite serier när jag är klar oxå. Det är ju trotsallt ingen sommar värme idag..



Just de, har hämtat ut ny-fonen oxå, men såklart så hade som ju glömt att skicka med sim-kortet så jag kan inte börja använda den förns till veckan. Men men.

Imorgon ska jag in på familjerätten och förhoppningsvis få nån rätsida med mina problem men V oxå.
Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar