tisdag 14 augusti 2012

Tisdag

idag har vi varit på den första föräldraträffen sen vi fick barn. Trevligt va de. Roligt att komma igång igen så man får nåt att göra.

Jag och Kian har sovit i Tandsbyn i helgen, och myst med momma å moffa.
Och i Söndags var jag, Emma, Erik och Isabelle ute och fiskade med båten i stugen. Man blir så lugn av att fiska. Riktigt avslappnande.
Dock var det bara Emma och Erik som fiskade, och bara Emma som fick fisk (;


Så har jag både beställt en ny barnvagn och en ny telefon.
Ny barnvagn för att jag vill ha en ren sittvagn. En ny smidigare och lättare. En som jag kan ha i 3 år tills han inte behöver nån vagn.
Så därför fick det bli såhär. Roligt med en helt ny oxå!! (:

Och så blev det en ny telefon för att jag lyckades tappa den engång för mkt igår, så skärmen sprack. Duktigt!
Så den här gången fick det bli en Iphone, fast jag egentligen inte vill ha nån touch-telefon. Men det finns ju typ inga knapp-telefoner nu, så vad gör man?
Jag lär väl vänja mig hoppas jag.









Elin har kommit hem nu oxå, så vi tog och träffades tillsammans med Ida och Johnny i Fredags (tror jag de va, har ju ingen koll på dagarna lägre).
Det gillas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar