tisdag 7 augusti 2012

Tisdag

Dagarna och veckorna springer iväg fortare än vad jag hinner med, och jag hinner knappt reflektera över vilken dag det är, inte heller hinner jag med bloggen. lite trist tycker jag då jag gärna skulle uppdatera varje dag. Men som sagt så finns det ingen tid för de.

Kian fortsätter att vara en mammagroda och vill bara sitta i famnen (och tutta)!
Inte alltid så roligt och mysigt som det kanske låter, så hoppas råda bot på det snart.

Vill inte sluta gosa å mysa i famnen, vill bara att han ska känna sig trygg i sin egen säng och kunna sova utan att använda mig som napp hela tiden.
Det funkar ju lixom inte så bra när man är själv. Hushållssysslorna gör sig ju inte själva, även om man kanske kunde önska de ibland.

Iaf så leker livet. LCHF passar mig utmärkt och jag fortsätter att tappa vikt.
Lite osäker på hur mkt nu eftersom jag inte vägt mig. Men jag känner mig helt övertygad om att nå mitt första delmål på -10 till jul.
Första 4 veckorna har ju resulterat i -5. Så känner mig nöjd.


Smoothie i sommarvärmen



4 veckor med LCHF och 10 veckor efter förlossningen.
Lagomt nöjd med bullmagen.




Du underbara ♥







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar