måndag 18 juni 2012

Måndag

Idag har jag och Kian haft besök av Viktoria och Nova. Supermysigt! Och Nova hade hunnit bli en riktig stortjej sen vi sågs sist för nästan 5 veckor sen. Det går så otroligt fort!

Tack för besöket! (:

Imorgon ska vi till Umeå på läkarbesök och jag är riktigt nervös. Kian är inte särskillt förtjust i bilstolen, så vi får väl se hur det går..
Vi får åka en timme tidigare så vi kan stanna och pausa om det behövs.
Så ska jag se till så att han blir riktigt mätt innan vi åker så kanske han sover tills vi kommer till Övik iaf. Det vore ju inte jättekul om han grät hela vägen. Det tar ju iaf 4,5 timme innan vi är framme.


Nu ligger grodan i min säng och sover, men han håller nog på att vakna. Hör hur han ligger och snackar lite (som han gör när han sover).
Förhoppningsvis så vaknar han nu och äter och sen somnar om igen, så jag oxå kan få sova. För ska jag orka kliva upp 5 imorgon så behöver jag sova!



Så får vi se om vi får förbi på barn 3 innan vi åker hem imorgon oxå. Skulle ju vara roligt att få gå dit och visa upp mitt lilla mirakel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar