onsdag 4 april 2012

51

Idag har jag tagit det ganska lugnt och städat undan alla kartonger och dammsugit. Det ska bli skönt att få upp allt på väggarna oxå, eller än så länge är det bara en tavla och två speglar som ska upp. Jag måste införskaffa nån hylla oxå.
Sen så fort mamma tar sig upp på vinden så ska jag ta hit spjälsängen och bädda den oxå. Sen är sovrummet komplett! (:

Lillgrodans kläder ligger redo i den nya byrån och så ska jag försöka ta mig för och hämta skötbordet hos Fanny oxå. Om pappa har tid och hjälpa mig med det nåt framöver.
Så måste jag upp till Krokom oxå och hämta allt jag får låna av moster oxå.
Det ska bli så roligt att få hit allting, så allt är redo för hjärtats ankomst!

Längtan är stor nu! 

En liten preview på mitt nya hem



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar