söndag 25 mars 2012

61

Passar på att tvätta lite bebiskläder och tillbehören till vagnen nu innan jag flyttar, så jag slipper boka tvättstugan det första jag gör!

Håller oxå på att packa ihop det sista. Nu är det ju bara en vecka kvar!
Och det är ju inte lite saker som ska packas ner heller.. Jag trodde aldrig att så mkt småplotter kunde gömma sig i mitt lila rum!



Flyttkaos är inte roligt..



Var och hämtade expedithyllan och köksbordet + stolarna idag oxå.
Så nu är det bara IKEA - shopping och att hämta soffan på KOOL som fattas!

Det ska bli så jävla roligt!!

2 kommentarer:

  1. Haha! Packa i icakassar, skönast stil! :)
    Vecka 14 är jag ledig ifall du behöver någon hjälp att komma på plats eller bara vill ha lite sällskap

    /Rebecka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det där är allt "småplotter", så som diverse krämer och papper mer mera. Så du kan ju tänka dig vad fullt garaget ska vara med alla mina kartonger och prylar! (;

      Radera