lördag 28 januari 2012

23+0

Går in i vecka 24 idag och har bara 17 veckor kvar. Jag tog oxå och mätte magen för första gången då mamma tyckte att jag var så himla stor. 107cm mäter jag runt magen nu, kanske inte så jättestort? Men när mamma säger att hon när hon var som störst mätte 110cm, så kanske det är ganska stort (;
Är jag redan så stor i början på vecka 24 så är jag nog enorm i vecka 40!




Jag längtar så efter min lilla mirakel bebis och det ska bli så kul på nästa läkarbesök i Umeå. Min läkare bokade in det så att jag ska dit i Juni, så hon oxå får träffa lillen (: Det känns så skönt att få överbevisa alla som sa att det inte var möjligt!!
Då ska jag ta mig en tripp till Barn 3 oxå, där jag låg första gången jag var sjuk. Tänk vad förvånade de kommer att bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar