tisdag 12 mars 2013

Tisdag

Vi är fortfarande hemma. Fortfarande prover i stan på måndagar och prover+läkarbesök på torsdag i Umeå.
Med undantag för den här veckan då jag behöver höja blodvärdet lite, så imorgon när blodet anländer från Umeå ska jag in på sjukan och fylla på.
Eftersom de inte har tillgång till strålade blodprodukter i stan så måste dom skickas från Umeå, därför tar det lite extra tid.

Det svåra nu är att jag vill så mkt men orkar typ ingenting.
Jag vill vara hemma hos mig, i min lägenhet.
Men jag vill oxå vara med Kian, men jag klarar inte av att ta hand om honom själv så jag kan inte ha honom i lägenheten.
Svårt när man inte får byta blöja och inte klarar av att bära.

Att vara ensamstående, inte så roligt just nu.

1 kommentar:

  1. Det är tur att du har din fantastiska familj som finns där för dig och Kian.

    SvaraRadera