måndag 23 juli 2012

Måndag

Tänkte jag skulle summera helgens bravader lite kort nu när grabben sover. (Man måste ju passa på!)

I Fredags blev det ju en tripp in till sjukan då jag upptäckte att det rann en massa gojs ifrån porten. Skitäckligt!
Så utan någon som helst planering fick jag komma ner på OP, bli sövd och sedan vakna upp efter typ 10-20 min utan porten. Bra, men ONT!
Så då spenderade vi natten hos mamma och pappa så jag kunde få lite hjälp men Kian.
Fick ju inte amma på 6 timmar efter sövningen då jag fått så stark smärtstillande inför ingreppet.
Snacka om sprängfyllda tuttar!! Dolly Parton släng dig i väggen!


I lördags var jag bjuden på Novas namngivning, så det åkte jag ju såklart på. Trots smärtan. Helt klart värt det.
Fast först var jag å mamma in på stan så jag kunde köpa en liten namn-gåva. Hade ju tänkt göra det på fredan, men det gick ju såklart inte. Men men, det blev ju bra iaf.

Så hade Vicke varit snäll å bakat en alldeles egen LCHF-smörgåstårta till mig, som förövrigt var jättegod! Tack (:


Söndagen spenderades i Tandsbyn, lugnt å stilla med grillmiddag.
Och denna morgon startade inte förns strax innan 11 då grabben bestämde sig för att vakna. För så blir det när man är uppe och nattsuddar till efter 1!
Men skönt iaf med en rejäl sovmorgon!





Söt Novisen i Lördags!
(lånad bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar