måndag 16 juli 2012

Måndag

Imorgon blir grabben 2 månader och på Torsdag fyller jag år. Vart tar tiden vägen?

Något som var höjdpunkten på hela året när man var liten (födelsedagar), är nu något bortglömmt som man måste bli påmind om.
Jag hade inte ens reflekterat över att det snart är dax för födelsedag nummer 22, inte förns Mamma frågade vad jag önskade mig för nån vecka sedan.
Och det oxå, jag kommer inte på en enda sak som jag skulle vilja ha eller behöver.
För några år sedan skulle jag haft en låång lista över allt möjligt.
Men inte nu.. Undra hur det kommer sig?


Imorgon ska vi på bvc och väga å mäta grabben, så då ska jag passa på att väga mig oxå. Måste ju se om jag gått ner nåt under min första vecka på LCHF.



Morgongympa på mammas mage!










Morbrormys ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar