söndag 6 maj 2012

20/19

Har varit i krokom i helgen och grattat sötaste Nikkie på 2 årsdagen!
Sen så blev jag och syster kvar och agerade barnvakter medans mamman och pappan dansade i Nälden. Eller, det va väl egentligen Emma som vaktade barn. Jag var mest kvar som sällskap och stöd! (; Men numera krävs det inte så mkt för att jag ska bli trött. Det är jobbigt att vara såhär tjock och otymplig!

Så ikväll blire lugnt. En god (läs lättsam) middag och soffmys framför BB.
Önskar lite att jag hade någon att krama lite på. Eller så kanske det bara är alla dumma preggo-hormoner? Hur som.


Nu är det iaf BM-besök en gång i veckan tills bebis kommer. Har 3 bokade besök varav det sista är 3 dagar innan BF.
Så jag hoppas, hoppas att det ska vara sista gången jag träffar Christina ensam. *OPTIMISTISK!*

Har oxå tänkt ha lite gissningstävling på när bebis tros lämna sitt lilla krypin, och vem det är.
Moster Emma tror iaf på en flicka den 29/5.




Liten blir stor ♥

1 kommentar:

  1. Jag vill säga 19/5 bara för att 19 är ett bra datum ;) men det känns mer som den 26/5 och att det blir en pojke.

    Så jag bestämmer en pojke den 19 maj 2012. och passerar du det datumet blir det magkänsle datumet den 26 maj 2012!!! :D

    SvaraRadera