torsdag 10 maj 2012

15

Alla nattliga toabesök börjar bli riktigt tröttsamma. Inte nog med att man sover dåligt på natten, man blir oxå sjukt trött på dan.
Idag har jag varit jätte trött (trots att jag inte klev upp innan 12). Ont i huvet, yrsel och illamående.
Ikväll får jag ju skylla mig själv lite då jag har surplat i mig 3 liter hallonbladste strax innan läggdax. Men det lär väl inte bli så stor skillnad mot för alla andra nätter de senaste veckorna.

Grillade hos syster idag oxå, jättemumsigt! Grillad majs skulle jag kunna äta varjedag!!
Kanske måste ta och köpa mig en egen grill så jag kan göra det lite oftare (;


Helgplaner? Nope, ingenting än så länge. Känner egentligen inte för att göra så mkt, fast ändå så vill jag hitta på nåt.
Gå ut å äta, gå på bio, gå på stan å ta en fika, promenera, eller kanske bara umgås. Komma hemifrån lite. Typ.
Mest av allt skulle jag nog vilja gå ut å äta, umgås och gå på bio.
Måste ju passa på nu medans jag är själv. Trots att det inte är så roligt att vara ute bland folk när man är så stor.. (Menar då alltså inte magen).

Får väl se till att få tummen ur och fixa det kanske.


Hade ju tänkt börja packa BB-väskan idag oxå. Men det får väl bli imorgon då kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar