lördag 12 maj 2012

13

Tänkte ju att jag skulle lagt in lite bilder idag, blandannat på BB-väskan och på magen såklart. Men då jag är "barnvakt" i Täpa så får det bli imorgon.
Barnvakt är väl egentligen fel ord då Calle (och definitivt Erik) klarar sig själv. Men jag passar iaf hundarna. Skulle väl egentligen inte behöva göra de heller egentligen, men eftersom Fixa har tratt så kan de ju vara bra att ha lite uppsikt över henne.
Just nu ligger hon och sover nedanför mig, utan tratt. Så länge hon inte slickar på tassen så kan hon få vara utan den. Bara man håller lite koll.


Kan oxå (till min stora besvikelse) meddela att den blodblandade geggan som överraskade mig häromnatten nog bara var falskt alarm, för det verkar då inte som att jag kommit nå närmare bebis ankomst.

Får väl helt enkelt fortsätta dricka mitt te och invänta nån form av respons ifrån magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar