onsdag 18 april 2012

37

Jag tog med mig Emma till lägenheten och kollade läget igår, och så hade de bara hunnit lagt golvet.
Han sa att han skulle va klar med mattorna idag, så jag antar att han kommer måsta jobba ganska fort idag? Fast vad vet jag, det kanske är superlätt att sätta upp väggmattan. Får hoppas på de iaf.





Idag är det iaf fart på liten! Jag tycker de har blivit mer liv nu sen jag började med halonbladstet. Ingen aning om varför. Men gott är det iaf. Har beställt från en annan hemsida nu oxå, för tydligen så innehöll de första jag beställde bara 50% hallonblad. Så nu har jag fått hem det 100%-iga och har druckit det i 3 dagar.
Hoppas att det funkar! (;





Har tagit massa nya bilder på mysmagen idag oxå, men de kommer upp imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar