måndag 23 april 2012

32

Skit förkylning! Mår mkt sämre idag, och kan överhuvudtaget inte prata.
Så nu är jag inte längre så optimistisk över att det ska gå över, och fortsätter det såhär så blir det nog ingenting på onsdag. Känns faktiskt lite trist.
Varför finns det inga piller som botar förkylningar? Det tycker jag skulle vara en superbra grej att forska lite på!

Grodan verkar iaf inte ta någon skada av att jag mår dåligt. H*n bökar på inne i magen, och svarar med sparkar när jag trycker lätt på magen. Mysigt!

Lite mer än en månad kvar till BF nu, och det kanske är bra att jag blev förkyld nu så slipper jag (förhoppningsvis) bli/vara det till förlossningen och/eller efter.
Då vill man ju bara mysa och njuta av allt det nya ♥


Så, soffhäng idag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar