torsdag 26 april 2012

29

Sjukt tråkigt väder idag så jag passade på att tvätta och renbädda i sängen, baka muffins och städa. Så va syster snäll och hjälpte mig att dammsuga. Så nu är det nästan klart, ska bara torka golven så kan jag slappna av sen.

Imorgon ska till till Körfältet och gratta Elin, och sen kanske moster kommer och hälsar på.
Ser framemot att inte bara sitta hemma! Förkylningen börjar lätta nu oxå så bara snuvan försvinner så ska jag försöka ta mig in till stan och shoppa de resterande saker som fattas till bebis. Och kanske nån ny mysdress till mig själv att ha på BB, för snart är det dax för det oxå. Måste packa väskan så den är klar. Kanske måste köpa nåt skönt amningslinne oxå, om det är nödvändigt? Det kanske funkar likabra med ett vanligt lite större linne? Bara man kan dra ner det under tutten utan att det stramar alltför mkt så ska väl det funka antar jag. Ska ta och fundera på det. Har inte direkt nån aning om vad som ska/behöver tas med och inte. Men det ordnar sig nog.
Jag vet iaf vilka outfits bebis ska få med sig! (:


Har nog bestämt mig för namn nu iaf. Pojk och flicknamn. Tror jag iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar