tisdag 13 mars 2012

73

BM besök.
Vecka 30 (29+3) SF 33 (så nu ligger jag en bra bit åvanför den övre kurvan, men hon trodde inte att det va på grund av att bebis är stor utan att det är moderkakan som växt väldigt mkt. Bebis kändes normalstor, runt 1,2 kg trodde hon) Blodtryck 125/70. Fosterljuden pendlar fortfarande mellan 130/140-160, alltså helt normalt för en vaken och aktiv bebis! 
H*n ligger med huvud neråt och en fot på varje sida (;
Dock så har jag lagt på mig massor med vätska, ännu mer än förra gången. Känner mig inte direkt glad över det! Men man får väl hoppas att det försvinner rätt så fort efter förlossningen!

Sedan var jag hem till Emma och hjälpte henne att böblera om i data/hobby rummet. Vi fick möblera om två gånger då vi insåg efter första flytten att internetkabeln inte räckte till Emmas data.. Typiskt! (;

Sedan va vi upp på Apoteket för Emma skulle hämta ut medicin till lillfisan, och så passade jag på att hämta ut ännu en gratis babybox/gravidpaket oxå. Blev riktigt nöjd, mkt bättre än boxen från Barnens Hus! (:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar