onsdag 28 mars 2012

58

Ska hjälpa syster i Krokom i helgen. Torsdag till Lördag, så imorgon ska jag upp tidigt för tionde gången den gär veckan. Känns det som iaf. Eller ja, nio är ju inte tidigt egentligen. men för mig är det de! (;

Va iaf till frissan idag, välbehövligt kan jag säga! Äntligen är det ljusare utan att det är ljust. Om ni fattar?
Sjukt nöjd iaf!


Magen/bebis är nog inne i en växtfas nu för det spänner och ömmar konstant. Antagligen så börjar det bli trångt där inne och när då bebis sparkar och rör sig där inne så blir det ett annat tryck på livmodern mot för vad det har varit tidigare, och utav det så får jag ett "blåmärke" på innsidan. Tror jag? Det är iaf så det känns.
Så nu skulle jag inte ha nåt emot om tiden gick lite snabbare så lillgrodan kan komma ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar