onsdag 15 februari 2012

Busbebis

Så himla typiskt att bebis skulle ligga med rumpan ner den här gången oxå! Ska tillbaka i vecka 36 igen, men då får det minsan va. Det får helt enkelt bli en överraskning! Kanske lika bra de, det blir ju lite svårare att förbereda, men det blir ju helt klart roligare att bli överraskad på FL! 


Förövrigt så väger lillgrodan nu ganska precis 800gr, precis som det ska vara så det känns jätteskönt!
Men jag fick ingen bild den här gången.. Lite trist så klart, men med tanke på att jag redan har fått 10 bilder så är jag inte alltför ledsen över de (;


Sparkade som tusan under hela undersökningen gjorde h*n oxå, på UL apparaten bland annat. Min lilla busbebis! (:




Så nu sitter jag hemma hos Emma och väntar på att hon ska sluta jobbet, så ska vi umgås lite innan pappa slutar och vi åker hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar