måndag 27 februari 2012

88

Nu är det ca 12 veckor kvar, och alltså inte alls länge kvar tills jag får träffa lillgrodan för första gången. Och därför har jag gjort ett litet chema som ska göra det lättare att hålla ordning på allt som ska göras innan det är dax.



3/3-10/3 vecka 29
Planera inför flytten
Kolla vad som behöver köpas, tex till spjälsängen, mer bäddsett till vagnen och till vaggan/första sängen. Vill iaf ha nåt nytt till antingen vagnen eller spjälsängen!

17/3-24/3 vecka 30
Se till att ta mig iväg till IKEA, för det är ju en del som ska inhandlas!!
Ska oxå försöka ta mig i kragen och köpa kläder till liten, det beövs ju en del..

31/3-7/4 vecka 31
Packa upp och skruva ihop alla nya möbler, skruva ihop och bädda spjälsängen
(det ser jag mest framemot!)
Tvätta alla kläder, vika ihop och packa ner in i de nya byråerna/klädkammaren.
Gå igenom ifall det är någonting som fattas och behöver köpas.


14/4-21/4 vecka 32
Nu måste allt vara klart till bebis, allt ska vara färdigt och finnas hemma!
Ska oxå försöka mig på lite storkok och fylla frysen med matlådor. Man vet ju aldrig, jag kanske får världens bråkigaste bebis som aldrig vill sova och låta mamman laga mat! (;

28/4-5/5 vecka 33
Börja packa BB-väskan. Se till att ha några riktigt bekväma mysdressar till hands.


12/5-19/5 vecka 34
Se till att riktigt rå om mig själv nu sista veckorna, för nu är det inte länge kvar tills jag alrdig mer kommer få vara helt själv och bara ha mig själv att tänka på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar