måndag 23 januari 2012

Lista

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag skulle fylla 13 och var sjuk i Leukemi, tror inte att jag behöver skriva så mkt mer.


2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?Jag var sjuk igen. Låg på hematologen i Umeå, dock för nåt helt annat än dom trodde från början. Visste inte riktigt hur det skulle sluta.


3) FEM SNACKS DU GILLARChips
Ostkrokar
Nötter
Broccoli (inget snacks kanske, men det är favvon just nu)


4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:Kan vääldigt många!


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:Köpa ett hus till mig och bebis
Inreda det huser med en massa nya snygga möbler
Skänka till Cancerforskningen
Skämma bort familjen lite (;Och resa!


6)FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:Ja jag köper ju så klart ingenting jag inte vill ha på mig så det blir lite svårt..


7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:Mysa
Kolla på film/serier
Umgås med vänner och familj
Lyssna på musik
Shoppa


8) FEM DÅLIGA VANORGlömsk
Sitter gärna inne istället för att gå ut och röra på mig
Småäta..
Slänger alltid kläder på golvet istället för att vika ihop eller slänga i tvättkorgen..
Slarvig
 

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Datorn
Tvn
Kameran
Telefonen
Crosstrainern på gymet (om man kan ta det för en leksak?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar