söndag 11 december 2011

Tredje advent

Nu är jag inne i vecka sjutton, och funderar mkt på när jag ska få känna den lille röra på sig. Har läst mkt på Familjeliv och vad jag förstår så är det runt vecka sexton - sjutton som man kan börja ana att någonting rör sig där inne i magen?
Mamma frågade mig igår om jag hade kännt något fladdra där inne, men jag tror inte att jag har de.. Men det är väl bara för att jag inte vet hur det ska kännas trodde hon. Och så kan det nog va.
Jag har fått för mig att jag har kännt någonting nån gång, men jag är inte helt säker. Jag har ju ingen aning om vad jag skall förväntas känna. Är det en bubblande känsla eller en simmande känsla? Jag har ingen aning.
Men jag antar att jag kommer upptäcka det, förhoppningsvis innom en snar framtid!


Igårkväll var jag till Josefine och bakade saffransbullar med vitchoklad i, och fast jag inte tycker om vitchoklad så vart bullarna supergoda! Helt klart över förväntan!


Bilden är lånad från http://lenajosefine.blogg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar