tisdag 6 december 2011

Tisdag

Idag var pappa på apoteket och hämtade ut mina innohepsprutor, och en sån här gång är det bra att man har ett högkostnadskort för utan det hade det blivit överdriver dyrt!
Men även om det var bra att vi fick hämta ut dem gratis så känns det inte roligt att börja ta dem.. Men vad gör man inte för att liten där inne i magen ska ha det så bra som möjligt. Så även om jag hatar sprutor så gör jag vad som hels för dig mitt hjärta! <3



Mor och far åker till Tjeckien imorgon oxå, på julfest med företaget. Och det ska bli skönt att få ha huset för sig själv, även om bröderna och alla djuren är hemma. Ska bjuda på fika på torsdag oxå, så jag måste komma på något gott att baka. Funderar på scones då mamma redan har bakat en massa kakor. Men jag har inte bestämmt mig än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar